Adoptimi i fëmijëve

Çdo fëmijë është individ për vete dhe reagon ndryshe ndaj situatave të reja në jetën e tij. Shkuarja në kopsht tek disa fëmijë shkakton të qajnë, të bërtasin, të hidhen në dysheme dhe disa fëmijë reagojnë duke refuzuar ushqimin, duke mos dashur të flenë, duke u lagur në shtrat, duke u ankuar në dhimbje të barkut dhe në të gjitha mënyrat zvarriten të shkojnë në kopsht, duke u arsyetuar se janë duke fjetur, se nuk ndihen mirë në kopsht... Këto janë reagime të pritshme në periudhën e përshtatjes së fëmijës në institucionet parashkollore.
Një faktor i rëndësishëm si gjatë adaptimit ashtu edhe në qëndrimin e mëtejshëm është marrëdhënia prind-edukator. Rrallëherë një prind do të qëndrojë indiferent ndaj një fëmije që qan dhe e përqafon fort. Prindi me reagimin e tij duhet t'i tregojë fëmijës se e lë në duar të sigurta dhe kjo ashtu që ia dorëzon me vendosmëri fëmijën edukatores pa e frenuar dhe ekzaminuar pa nevojë edukatoren, sepse i tregon fëmijës se edhe Ju si prind jeni të pasigurt. gjë që më tej ngjall frikë tek fëmija Juaj.
Periudha e adaptimit nënkupton kohën që i duhet fëmijës për t'u mësuar me mjedisin e ri dhe për ta pranuar atë. Mjedisi i ri sjell me vete një ambient të ri, personalitete të reja, fëmijë, hapësirë dhe një rutinë të përditshme që ka një ritëm tjetër.
Fëmija zakonisht zgjedh edukatorin që e ka takuar për herë të parë dhe flet për të si të mirë dhe më të mirë. Për shkak të kësaj, prindërit krijojnë përshtypje se edukatori tjetër nuk është e përkushtuar sa duhet dhe lind mosbesimi.
Adaptimi nuk guxon të ndërpritet (të qëndrojë me gjyshërit...) me këtë fëmijës i dërgohet mesazh që nëse qan mjaftueshëm dhe bën skena nuk ka pse të shkojë në kopsht. Ri-adaptimi është zakonisht shumë më i vështirë se hera e parë dhe zgjat më shumë, në mënyrë të panevojshme, dhe fëmijët vuajnë.

Llojet bazë të adaptimit

Zakonisht në literaturën profesionale përmenden tre lloje bazë të adaptimit: adaptim i lehtë, adaptim me peshë të mesme dhe adaptim i vështirë.

Why Choose Us?

Adaptimi i lehtë paraqet reagim normal të fëmijëve ndaj ndryshimit të mjedisit. Tek fëmijët e tillë të gjitha reagimet dhe ndryshimet në sjellje kalojnë brenda një periudhe prej 10-15 ditësh nga qëndrimi i tyre në kolektiv; fëmija shpejt pranon mjedisin e ri dhe është i lumtur që hyn në të.

0-02-0a-9ff64b5642377da309b21fe9aac1baf2cef30bf191bcce9c49f6351700e6c88e_85db32238ca8208c
0-02-05-7f3d645c128b3bd97af919cc6007d273cc984425368ac2806279202b7e2ed70b_810413e052e0b070
Adaptim me peshë të mesme kanë fëmijët tek të cilët ndryshimet e sjelljes zgjasin deri në një muaj dhe fëmija në atë periudhë refuzon vazhdimisht të vijë në kopsht.

Teшka aдаптација обично многу ретко се сретнува во праксата. Се однесува на деца кај кои може да се забележат упорни и долготрајни реакции и пореметувања кои траат и по неколку месеци. Обично кај таквите деца се присутни повеќе неповолни фактори кои го продолжуваат периодот на адаптација како што се чести отсуства поради болест, лоши семејни услови, непримерни воспитни влијанија и сл.

Во такви случаеви потребно е тимско согледување на проблемот (воспитувач/мед. сестра, родители, педагог и дефектолог) заеднички да се пронајдат начини-стратегии за да се надминат тешкотиите.

Треба да се напомене дека најголем број од децата поминуваат низ процесот на адаптација без поголеми проблеми, а само мал број го поминува тешкиот облик на адаптација.
Најважно е да се прифати фактот дека секое дете мора да помине низ тој деликатен период и дека неговите реакции се нормални, и дека сме ние тука да што полесно го преброди тој период – период на адаптација!

Ajo që Ju mund të bëni është: